Monday 7 December 2015

BENGKEL MODUL PENDIDIKAN AWAL MATRMATIK

Pada 7 dan 8hb  12/2015, iaitu hari isnin dan selasa pemaju Masyarakat tbk kemas parlimen  mengadakan bengkel modul pendidikan awal matrmatik selama 2 hari. Pada 7 hb semua pemaju Masyarakat di beri penerangan berkaitan modul yang pendidikan awal matematik ini di mana terdapat 3 modul iaitu modul pendidikan awal matematik(basic), (advance) dan (excellent).

Pm yang berTanggungjawab bagi penerangan berkaitan modul ini ialah pn nor aiza ahmad idris dan  cik badariah kerana mereka telah berkursus mengenai modul pendidikan awal matematik ini d uitm tanjung tualang..

Selepas penerangan modul semua pm akan d berikan rancangan pengajaran dan pembelajaran setiap seorang kerana setiap pm akan membuat abm (alat bantu mengajar) masing-masing. Kehadiran pemaju masyarakat seramai 33 orang pada 7hb dan 36 org pada 8hb. 

Pada 8hb semua pm melakukan aktiviti membuat abm masing-masing setelah mereka dapat rancangan pengajaran dan pembelajaran pada 7hb..  Hampir 70% pm dapat mengsiapkan abm mereka... Kesemua pm dapat memberi kerjasama dan sokongan dengan baik sekali dalam menjayakan bengkel yang diadakan..

No comments:

Post a Comment