Thursday 19 March 2015

Pencarian Maharaja Bowling Mega KEMAS Lumut



Lumut- 15 Mac 2015, program Pencarian Maharaja Bowling Mega  telah diadakan  oleh Pemaju Masyarakat  PKK- Nur Rabiatul Nadzirah bt Yasmi. Pertandingan tersebut telah diadakan di Manjung Perade Bowling Center, Sitiawan bermula jam 3.00 petang dan berakhir  kira- kira  jam 5.30 petang. Pertandingan tersebut melibatkan 5 buah kelas Pendidikan Kesejahteraan Keluarga.

JOHAN
NAIB JOHAN
KETIGA



Kelas-kelas yang terlibat seperti PKK SITIAWAN BARAT, PKK TELUK GEDUNG, PKK KG SERDANG, PKK PADANG TEMBAK dan PKK BATU 3, SEGARI. Seramai 130 orang yang terdiri daripada peserta kelas PKK, suami dan anak- anak.

PENGANJUR= GURU KELAS PKK Cik  Nur Rabiatul Nadzirah bt Yasmi. 

Turut hadir bersama  Pegawai KEMAS Daerah Manjung , En Nor Heazi Aswal B Hj Norbani, Pn Kamariah bt Long (Penyelia Unit BPM ) dan Pn Rohani Bt Alias ( Penyelia Unit Perhubungan).



Program tersebut telah dirasmikan oleh Pegawai KEMAS Daerah Manjung dengan membuat satu balingan bowling. Pemain terbaik telah dimenangi oleh En Hafizi b. Mat dari pasukan BONDA (Sitiawan Barat).

Keputusan pertandingan,  Johan dimiliki oleh kumpulan BONDA (Sitiawan Barat), dituruti tempat kedua oleh pasukan KEMAS (VIP) dan tempat ketiga pasukan IMAN (Sitiawan Barat). Keseluruhan pasukan yang bertanding sebanyak 12 pasukan.

Program diserikan lagi dengan cabutan kumpulan bertuah. Pasukan Padang Tembak 1 dan Padang Tembak 2 telah memonopoli  hadiah cabutan tersebut.

No comments:

Post a Comment