Monday 20 October 2014

AL- FATIHAH... AYAHANDA MENTERI BESAR PERAK KEMBALI KERAHMATULLAH

LUMUT 14 Oktober 2014 Inalillahiwainnaillaihirojiuun


Seluruh Warga KEMAS terutama di Parlimen Lumut Negeri Perak dikejutkan dengan berita sedih bila Ayahanda kesayangan Menteri Besar Perak Dato' Seri  Di Raja Dr Zambry bin Haji Abd Kadir yang telah Kembali Kerahmatullah  di sebabkan serangan jantung kira -kira jam 1.10 pagi di Hospital Desa Pangkor.


Jenazah Pak Karim yang menjadi gelaran kepadanya oleh penduduk kampung Teluk Raja Bayang di kebumikan selepas Zohor di tanah pekuburan Masjid Teluk Raja Bayang selepas Solat zohor. 
 

Allahyarham disenangi oleh penduduk tempatan dengan jasa beliau sebagai ketua kampung disini selama 23 tahun. Dalam usia mencecah 73 tahun beliau juga antara yang melepaskan jawatan ketua kampung tahun lepas selaras dengan hasratnya memberi laluan dan tidak berhasrat menyambung jawatan ketua kampung.
  
Duli Yang Maha Mulia Paduka Seri Sultan Perak berkenan hadir bersama bagi memberi penghormatan terakhir kepada Allahyarham.

 


Warga KEMAS PARLIMEN LUMUT mendoakan Semoga Allahyarham ditempatkan bersama-sama orang-orang yang beriman.. Amiiinnn.. Al Fatihah... 

No comments:

Post a Comment